FANDOM

Ottelut (Hannover 96) Muokkaa

Ottelulippujen hankinta

Eventimsportin pyörittämä verkkokauppa [1] löytyy Hannover 96:n sivujen kautta. Lippuja ei lähetetä Suomeen. Nouto lippuluukulta ennen peliä sähköpostitse saatavaa tilausvahvistusta ja henkilöllisyystodistusta (passi) vastaan.

Paikallisliikenne & stadionille siirtyminen

Stadion lähellä keskustaa, mukava kävelymatka.

Ottelulippu (ei pelkkä tilausvahvistus) toimii matkalippuna lähiliikenteessä koko GVH-alueella alkaen 3 tuntia ennen ottelua, päättyen liikennöinnin loppumiseen samana iltana.

Stadionin palvelut ja tunnelma

Fanikauppa. Normaalit olut- ja kioskitarjonnat. Käytössä areenakortti, jossa 3€ pantti.

Stadionin ympäristön kuvailu

Olut- ja ruokakojuja, huivikauppiaita. Vieressä iso Nordkurve-niminen anniskelualue.

Majoitus Muokkaa

Budjettimatkailijalle:

- Hotel Ibis budget Hannover Hauptbahnhof (ex Etap Hotel)

Kliinisen karu, mutta toimiva hotelli. Todella edullinen ja erinomainen sijainti päärautatieaseman välittömässä läheisyydessä. Ilmainen WI-FI toimii vaihtelevasti huoneen sijainnista riippuen.

Nähtävää ja koettavaa Muokkaa

Ravintolat

Yleisesti kaupungin atmösfääristä

Tiivis ostarikompleksi Kröpcke muodostaa keskustan ytimen. Hiukan Kröpckestä länteen enemmän baarimeininkiä ja pieni "punaisten lyhtyjen alue".

Lennot Muokkaa

Miten Suomesta pääsee suoraan tai vaihdolla tähän kaupunkiin

Ei suoria lentoja Suomesta. Lähimmät kentät Bremen (Ryanair) ja Hampuri (Finnair). Estonian Air lentää Tallinnasta suoraan Hannoveriin.

Matkakuvia Muokkaa